mammsen06 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Sikkert et dumt spørsmål, men hva er inotynolsalve? Det har jeg aldri hørt om..Er det en effektiv salve mot såre og røde stumper? Ble nysgjerrig her, og må få vite om det er noe som jeg bør kjøpe:-)
så var vi 4 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 En helt fantastisk salve for såre røde stumper. Vi smører den på etter et bleieskift og ved neste skift er det omtrent helt bra igjen.
mammsen06 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Får en kjøpt den salva på apoteket? Må få tak i en sånn en forstår jeg:-)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Det er egentlig salve mot psoriasis og eksem, og kjøpes på apoteket:)
mammsen06 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 Da må jeg ta en tur på apoteket igjen i morgen da:-) Snart klippekort på apoteket nå. Stadig vekk noe som må kjøpes der:-)
Hanne og jentungen Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Jeg husker den fra jeg var liten. Mor hadde den alltid i hus, og blant oss barna gikk den under navnet rompesalvå) Jeg husker den iallefall som voldsomt effektiv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå