augustjanuar Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 har jeg ikke lov til å bli sint på biomor? biomor mener at jeg ikke har noe med konflikten mellom henne og min mann- angående barna deres. jeg mener at ett hvert menneske som får min mann til å gråte, vil jeg automatisk mislike. biomor får min mann til å gråte ved å nekte ham samvær med sine barn.
2barns mor Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Selvfølgelig har du lov til å bli sint på biomor når hun får din mann til å gråte! Du støtter jo din mann, å når han mistrives med situasjonen, så gjør nok du også det? Men du vet at det går an å gå rettens vei for å bestemme samvær. Hun kan ikke bare "nekte" han å se barna. Si til henne at nå lever vi faktisk i 2007 å pappa`n til barna har ganske så mye mer han skulle sagt nå enn for 10 år siden. Heldigvis!!!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Selvfølgelig har du lov å bli sint på bio-mor,-men ifølge ditt andre innlegg her så hadde du ikke noe imot grunnen til at din mann gråt da.... Blir litt dobbeltmoral av det synes jeg.
Kreoline Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Det er vel ikke dobbelt moral, men heller delte følelser. Man kan ha null følelser for stebarna og samtidig kunne føle empati med mannen sin som elsker barna sine over alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå