Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 gullet begynenr i barnehagen når han er 14 mnd ca. eg er alene med han, og skal selv på skolen. så eg tenkte det letteste hadde vært å ha sykkelsete. men hvor skal han sove da? har di soveplasser i barnehagen? eller MÅ han ha med vogn? takk for svar=)
så var vi 4 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Kommer an på barnehagen. de jeg kjenner til har alle utesoving og da må de ha vogn med, men vogna settes igjen i bhg og tas eventuelt med hjem på fredagene, så du kan jo sykle noen dager da.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Tror de fleste barnehager har soveplasser til barna. Mange steder kan man velge om barnet skal sove ute eller inne. Syns du skal ta en telefon og spørre jeg, men tror ikke det er nødvendig med egen barnehagevogn.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 takk for svar=) håper di har egen soveplass der. tar lang tid å gå dit med vogn, og så gå til skolen, har bare ei vogn uansett, og ikke råd til en til.
mammsen06 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 I barnehagen der jeg jobber har vi både senger inne, og vogner ute til soving. Vi holder det, så foreldra slipper å ta med dette selv. Vi har selvsagt egne dyner ol. til barna, så de ligger ikke i de samme posene/dynene.
Solita 79 Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Ser du sier du ikke har råd med en ny vogn. Men vil jo uansett bare nevne at det finnes utrolig mange supre brukte vogner å få tak i, og mange av de til en veldig billig penge. skjønner jo at de ikke frister så mye og la den eneste vogna du har stå igjen. Sjekk ut finn.no, finnes mye der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå