lionette Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Fler her som har barn som lager masse rare lyder om natta? Gutten vår grynter, stønner og smatter så fælt om natta at jeg blir snart sprø. Er dette mer vanlig for prematurbarn enn andre barn? Noen som har tips eller vet hvorfor det er sånn??
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Kalles knirking og det er mer vanlig for prematurbarn ja:-) Er jo litt skjønt også da:-) Det går bort når dem blir litt større:-) Flirte mange ganger når jeg satt på nyfødt og hørte på alle disse små, høres nesten ut som hester..hihi
TM2006 Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 He he, ja det gjør jenta vår også, høres ut som et helt orkester på soverommet om natta........ skal vist gå over etterhvert sies det...... snart håper jeg:) Tror det kommer av umodenhet...men ikke sikker altså, vanlig blandt premature i hvertfall.
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Lett blanding mellom knegg og grisegrynt! hihihi, husker jeg holdt på å bli gal av det, men savner det faktisk litt nå. Gikk over etterhvert, ja! Og helt normalt på premature!
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Ha ha ha :-) ....Datteren min gryntet og knirket veldig, men det går over! Min er 5 mndr nå, og jeg kan ikke huske når gryntingen gikk over, men det er lenge siden. Tenk om de ikke sluttet... grynting gjennom hele konfirmasjonen sin f.eks. :-)
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Hehe... ja. Vår holder også på slik. Til tider er det jo bare urkomisk.. veldig grynting og oing.. hehe. hun er nå 3 mnd, og det er mindre av det. Stort sett bare når hun driver å våkner nå..
cattis Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Jeg må smile Lykkeliten når jeg ser for meg våre to små som lå ved siden av hverandre og knegget!!! Enig med deg, savner det faktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå