Gå til innhold

gravidpiercing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får man tak i sånn gravid piercing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette for noe egentlig? En piercing man kan putte inn mens man er gravid, istedetfor å ha det vanlige smykket der?? Det hadde virkelig vært noe isåfall, gruer meg skikkelig til å ta ut navelpiercinga mi...:/

Skrevet

hm finnes det sånn?? har flere piercinger selv men legen sa at jeg ike må ta dem ut med mindre de blir plagsomme eller vonde. hva med å høre på piercing studioer eller feks arts of craft butikkene for de er jo ganske seriøse når det gjelder salg av piercinger.

Skrevet

jeg har hatt piercing i over 4 aar i navlen. men fikk h;re av flere personer, at dt var lurt aa ta dn ut.. ikke for d alltid var n;dvendig, at det gjorde vondt eller noe. men magen strekkes en del, og hos mange, jeg sier ikke alle, saa blir hullet der piercingen er , strukket. og arret blir kjempe stygt.. jeg har endelig klart aa ta den utav, selvom det var vanskelig.. har liksom hatt den der i saa mange aar.. Men skal ta ny igjen etter at babyen er kommet... heh.. vil raade flere til aa tenke over at d faktisk kan bli veldig stygt arr og saann viss man ikke tar den ut.... Og dette trenger ikke v;re fordi piercingen er for liten, men fordi navlen og magen strekkes, og dermed hullet der piercingen skal vaere.. Man kan alltids ta ny igjen!

Skrevet

kan bestilles på illusion.no

har sånn sjøl i naveln:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...