Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hvor lenge amma du etter at babyen hadde begynt med fast føde? Og hvor ofte amma du da?
mammsen06 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Ammer forstatt litt. Jenta vår blir snart 1år. Jeg ammer henne om morgenen, av og til om kvelden, om hun ikke har spist seg mett nok til kveldsmaten. Om hun har gjort det vil hun ikke ha pupp. Det hender jeg drar den frem om natten også.hi hi. Dette gjør jeg når hun våkner og ikke vil sove. Gjør meg selv en bjørnetjeneste. Men vet at hun sovner med en gang igjen om jeg gjør det. Slutter nok med hele amminga om ikke så lenge. Begynner snart å jobbe, og da regner jeg med at ammingen slutter av seg selv. Siden jeg ikke er hjemme når hun våkner om morgenen. Det er vel begrensa hvor lenge vi har melk i puppen, når jeg bare kommer til å amme av og til om kvelden..Synes jeg begynner å bli ferdig med hele ammingen snart. Men for all del, jeg skjønner de som er hjemme og som har lyst å fortsette med ammingen en stund til. Kos dere med det!!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 mini er 5mnd.. ha får to måltider grøt/frukt Ammer hver 2-3time dagen for det.. og på natta:=)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Når hun var 8 mnd (tror jeg- husker ikke helt, muligens det var litt før) var hun oppi 4 faste måltider hver dag. Da ble hun ammet morgen og kveld (var lite hun ville ha om kvelden) frem til hun var rundt ti mnd (er snart 11). Nå er det helt slutt, hun vil rett og slett ikke ha. Om jeg forsøker å legge henne til så bare biter hun... og det er IKKE godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå