Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Ser du er inne her og tar unna litt...flott altså...skrev deg opp på lista mi jeg... hvordan spår du? Egentlig skulle vi ha hatt en tråd her hvor vi fortalte litt om oss selv...vi som spår... Klem fra meg...og ha en energirik kveld...
nattinatt Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Hallo Ja,det blir berre litt innimellom.Har vært så travelt med bygging,skule,og familie.Ja,eg såg du hadde meg på lista,så dt gler eg meg til.Det går fint med meg,er forkjølt,men er i praksis no.Eg har ein pendel som eg bruker litt,men det er det som dukker opp av bilder,setninger,og intuisjon. Eg har veldig lyst å utvikle meg videre,når dagene kanskje blir roligere.He,he. Må du ha ein kjempefin kveld,og ein skikkelig go klem til deg.Du er så flink,og gir så grundige legg/spå til folk.Når det er så mange her inne som spør,så orker eg ikkje å gå så veldig inn på kvar enkelt,uten at eg ser at det trengs,for å sei det slik.Har haldt på å spå her inne over eit år,og var nok hyppigere her inne før.Men har jo lurt å tatt fleire,meir omfattende spå på folk,men då trur eg at eg måtte ha tatt litt for det,i lengda.STOOOOOOOOOOOOOR KOS!!!!
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Ja det er sant, jeg har sagt at for en større lesning tar jeg 100.- dette er mere et symbolsk beløp og det blir jo ikke rare summen ut av det men jeg bruker jo ofte 2 timer på å sitte å se på en person...pluss at man blir sliten av det... Ha en fin kveld du og da...klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå