Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hva gir man i gave til en jente når man skal være fadder?
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Hmm.. Kommer jo litt an på hvor mye penger du vil bruke. Da jeg var fadder (til en gutt), så kjøpte jeg et søvsmykke med inngravert navn og fødselsdato. Kosta ca 1000,-
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Smykker og sånt er vel alltid populære gaver, men jenter får vel nesten alltid mye sånt. Vi har tenkt å gi tursekk med tovet sitteunderlag.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Hei Hva med kopp, askjett fra babydesign.no.Der kan du få personlig hilsen på askjetten
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er ikke i tvil...... www.malurten.no Der er det så mye flotte barnemøbler, og du kan få det motivet og teksten du vil, samt en hilsen bak på stolen. Det er jo virkelig en personlig gave som gullet har leeeeenge, og som hun sikkert synes er stas å ha når hun en gang blir voksen. Vi har både fått og kjøpt derfra. Det er møbler med kvalitet. Den ene vi ga bort, er nå 3 år og bruker sin stol som bil... tårn... klatrestativ... og man kan nesten ikke se at den er brukt. Så ønsker du å gi bort noe som varer og som de kan bruke masse, så er dette tingen. (og du vil få masse fin oppmerksomhet i dåpen også - da vi ga bort en stol, ble vi nesten "hedersgjester..." =o)
Chaiemae Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Sølvtøy (spør foreldrene om type) Smykke Innskudd i bank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå