Gå til innhold

Gave til jente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man i gave til en jente når man skal være fadder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..

Kommer jo litt an på hvor mye penger du vil bruke. Da jeg var fadder (til en gutt), så kjøpte jeg et søvsmykke med inngravert navn og fødselsdato. Kosta ca 1000,-

Skrevet

Smykker og sånt er vel alltid populære gaver, men jenter får vel nesten alltid mye sånt. Vi har tenkt å gi tursekk med tovet sitteunderlag.

Skrevet

Hei

Hva med kopp, askjett fra babydesign.no.Der kan du få personlig hilsen på askjetten

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er ikke i tvil......

www.malurten.no

Der er det så mye flotte barnemøbler, og du kan få det motivet og teksten du vil, samt en hilsen bak på stolen. Det er jo virkelig en personlig gave som gullet har leeeeenge, og som hun sikkert synes er stas å ha når hun en gang blir voksen.

Vi har både fått og kjøpt derfra. Det er møbler med kvalitet. Den ene vi ga bort, er nå 3 år og bruker sin stol som bil... tårn... klatrestativ... og man kan nesten ikke se at den er brukt.

Så ønsker du å gi bort noe som varer og som de kan bruke masse, så er dette tingen.

(og du vil få masse fin oppmerksomhet i dåpen også - da vi ga bort en stol, ble vi nesten "hedersgjester..." =o)

Skrevet

Sølvtøy (spør foreldrene om type)

Smykke

Innskudd i bank

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...