VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Så merkelig... gikk på do i stad, og mens jeg tisser kommer det som kjennes ut som en skikkelig kraftig kynner... men klarte ikke helt å kjenne den vanlige "hardheten" jeg får ved kynnere,,, men vondt var det! Svei, nesten, fra under navelen ned mot lysken.. og kjentes som press, nesten.,, eller noe. Og så tisset og tisset jeg, trodde jeg bare skulle tisse en skvett jeg. snodig. Men kynneren eller hva det var slapp ikke taket etter jeg var ferdig, men holdt seg til lenge etterpå. Vanskelig å reise seg og vaske seg og sånn med sånn vond ting. Hm.. mye beskrivelser her, beklager det altså! Men var dette en ny type kynner som jeg ikke har kjent før, eller var det ligamentbånd som "kolapset" ? hihi *mester i forklaring* Noen som har kjent noe lignende? (24+2)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 du har ikke uvi? det kan jo være ei forklaring?
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 nei, har ikke det. tok iallefall urinprøve hos jordmor i går, og regner med at jeg hadde fått beskjed om det var noe! Nei, var ikke i urinrøret,lissom.. var mer i lysken/magen. helt snodig. Jeg tenker at det kan være fordi jeg hadde holdt meg litt (var så spennende på tv) og så fikk jeg kanskje en form for kynner pga det? Aldri fått kynner mens på do før, så kan jo være at det blei litt vanskelig, rett og slett? hahahahaha.. alt man sprø om her inne altså!
persilla med en prins Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 kan være bebisen som ligger på blæra ,bare vet med meg selv at det gjør vondt når jeg holder meg, kjennes ut som om man har hvert på en trim økt og er sikklig støl etter på.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 jeg har sånn små stikking ved navlen ofte,siden mandag.ska ringe jm imårra å høre ka det kor kan være for nokka...går fra området rundt navlen og litt nedover....
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 altså, småstikking og sånn har jeg en haug av.. har hatt masse voksesmerter og ligamentbånd som strekker seg osv, så var ikke det heller. dette var seriøst kjempevondt! hadde store problemer med å reise meg og gå! Snodig.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 hmmmmmmmm kanskje ringe jm å få en sjekk?veit ikkje ka det kan være i.
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2007 nei, sikkert ikke noe farlig. antar at det bare var en kynner på nytt sted. det gav seg jo etterhvert, og ikke kommet tilbake etterpå, så da regner jeg med at ting er ok:)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 har det på akkurat samme måten! leverte urinp til legen, overbevist om at det var uvi el blære bet, men de var helt fine! legen min anbefalte meg å tømme blæra oftere, da dette kom mes hvis jeg hadde ventet for lenge. det har hjulpet meg veldig! lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2007 da var det sikkert noe sånt, for jeg pleier ikke holde meg lenge, men hadde gjort det nå! hehe, alt man lærer her på BIM! hva gjorde man før i tiden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå