Gå til innhold

Brudevals...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det noe som er "påbudt"? Er det noe gjestene forventer i bryllupet? For oss så er det helt feil. Brudevals er liksom ikke helt oss.. Er det "lov" å skippe den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere bestemmer! Vil dere ikke ha brudevals, så skipper dere det:-)

Skrevet

Vi skal ikke ha brudevals. Det er vårt bryllup, da gidder vi ikke å gå og grue oss, og gjennomføre noe som ikke er naturlig for oss.

Har vurdert polinese vi da, litt artig for å få med alle gjestene;)

Skrevet

Jeg har lyst til å ha det - lære noe nytt:-) Polinese høres gøy ut det også. Men man må ikke ha noen av delene - har vært i to bryllup uten og ett med:-)

Skrevet

Hei!

Mulig gjestene forventer det, men det er vel oppp til dere hva dere vil eller ikke. Det er deres dag, og er det ikke det dere ønsker så har dere ikke det.

Vi ser det litt som en "selvfølge" vi, og ønsker det begge, så nå går vi på brudevalskurs. Moro!!!

Skrevet

Påbudt er det vel ikke, men jeg antar at de fleste foventer det. Det er en vitkig del av tradisjonen. Men, man trenger ikke dane VALS, det holder med en rolig dans. Det skal vi ha.

Skrevet

Jeg kjenner til et bryllup hvor de droppet valsen, men de satte i gang festen ved at de satte i gang dansen med vanlig dans (danset hver for seg på dansegulvet)

Skrevet

Dere MÅ ikke danse, men tror egentlig en del av gjestene forventer det.

Vi skal danse vals, syntes det er en veldig elegant dans.

Og så er det kjempe gøy å gå på kurs. Sambo og jeg koser oss, ler masse og får kjempe masse skryt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...