mysig Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Er det noen som har et bra hotell å anbefale i Oslo sentrum? Eg og en venninne skal på ta toget til Oslo sammen med døtrene våre (1 og 4 år), og trenger et sted å overnatte..
katty Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Vi var på Hotell Bristol i helgen som var. (www.bristol.no)Det var et fantastisk fint hotell. Det ligger ikke i Karl Johan, men i en stikkgate fra Karl Johan (2 min gangavstand) Ellers har jeg gode erfaringer fra Grand Hotell på Karl Johan, kjempe fint hotell det også)
mysig Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Heisann. Tusen takk for tipsa, men Bristol ble litt dyrt, 2000 for dobbelrom en natt og Grand Hotell var fullbooket.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Hvis dere kommer med toget med to barn hadde det kanskje vært praktisk å bo nær togstasjonen! Da kan dere velge mellom Hotel Opera, Radisson SAS Plaza, Scandic Byporten, Rica Oslo eller Royal Christiania. Da er dere jo nesten midt i gryta ) Fint utganspunkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå