Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 jeg lurer litt,fordi jenta vår på 13 mnd er ei nydelig jente,men hun er egentlig ikke lik verken meg eller pappan.. Det jeg lurer på er om babyer må f.eks ha lik nese,ører osv.som foreldrene da vi var små,eller om slike ting kan bli likt når barnet vokser til..Så babyen er lik seg selv på en måte:) hehe,ble veldig rotete dette her,men skjønner dere hva jeg mener..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 he he , her er det også sånn. Lillegutt på 13 mnd ligner ikke spesielt på noen av oss. (Da han var nyfødt var han klin llik pappaen sin da...) Men jeg har sett i babyalbumene fra da vi var små og da ser jeg enkelte trekk som er like. Men han er nok mest lik seg selv han, ja:o)
Kass Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 lillegutt på 13 mnd ligner heller ikke på noen av oss. Alle har helt siden fødselen prøvd blitt sammenliknet med snart hele slekta, uten hell etter min mening, men bestemødrene SKAL liksom finne noen han likner på... blir litt slitsomt etter hvert synes jeg... han er jo bare seg selv! og hvis han likner på noen av oss når han blir eldre så er jo det bare gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå