Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hvilket forhold har dere til dette navnet? Er det pent/stygt? Mye eller lite brukt?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 hvorfor skulle han ikke kunne hete det? =) min har alexander til mellom navn =)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Du søkte på mannsnavnet: Alex Det er 382 menn som har Alex som første fornavn. Det er 239 menn som har Alex som eneste fornavn.
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Synes det er et flott navn!! Katten min heter Alex.
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 tror det ble mye brukt på 80-tallet... ikke hørt så mange som har brukt det de siste årene? Ikke et av mine personlige favorittnavn, men reagerer ikke på det heller, om du skjønner? Så om en gutt kom og presenterte seg som Alex, hadde jeg tenkt omtrent like mye på det som om han skulle hett Kristoffer eller Thomas...? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå