Gå til innhold

Noen med to barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart bli tobarnsmamma. Jeg gleder meg selvfølgelig, men ser for meg mye stress i begynnelsen. Det blir 2år mellom mine små troll.

Noen som har erfaringer?

Lurer sånn på hva jeg har i vente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan

Jeg har 3 jeg da, men det er 2 år imellom mine 2 første. Jeg har egentlig bare positivt å si, litt stress i begynnelsen, men mine 2 jenter har utrolig mye glede av hverandre, så mine erfaringer er bare positive.

Skrevet

Gratulerer!

Vi har 5 tilsammen vi da, men det er halvannet år mellom de to yngste. Har gått over all forventning, selv om det er slitsomt i begynnelsen. Mye logistikk og en blir flink i å gjøre mange ting på en gang.

Den største overgangen er jo fra 0 til 1 barn;)

Anbefaler deg å kjøpe noe å bære babyen i, det har vært gull verdt for meg hvert fall!

Skrevet

En bæresele skal kjøpes inn:) Takk for tips!

Hadde ventet meg blod, svette og tårer- svar. Kjekt å lese at jeg går en fin tid i møte. Er redd alt fra søskensjalusi og til å ikke ha tid til den eldste. Men er jo mange som har gått gjennom dette før:)

H.I.

Skrevet

Jeg har 2 gutter.

En på 2 år og en på 3 uker.......

Det er hektisk ja hehe.......... men allerede nå syns jeg at jeg begynner å få litt rutine på ting og vi venner oss til å ha 2 barn i huset : )

Storebror har vært syk og hjemme fra barnehagen i 6 dager siden lillebror ble født så jeg har vært en del hjemme med 2 barn alene. Det har vært uvant , men nå begynner det å bli greit også : )

Det som er slitsomt er at man har et dagbarn og et nattbarn for å si det sånn. Storebror våkner jo relativt tidlig.Da må pappan stå opp og gjøre han klar for barnehage. LIllebror trenger jo mat på natta og holder oss våkne på den måten. Selvom han egentlig er snill og rolig...........

Regner med at det er de første ukene og månedene som er mest pes. De vil jo få mer og mer glede av hverandre...........

Litt sjalusi er det i form av at storebror gjerne vil slå eller kaste bøker på lillebror: ) Men det går veldig greit . Og eldstemann har allerede funnet ut et kallenavn på sin lillebror og det er " Store magen" hehe

De er jo søte da !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...