Gå til innhold

Familievernkontoret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å anonymisere dette:

mor og far har vært fra hverandre i ca 1 år, hatt 50/50, barnet er nesten 5 år. Mor og far har fått nye partnere, mor bor med sin nye partner. Far jobber turnus så samværet må bli planlagt deretter. Nå vil mor ha full omsorg og annenhver-helg-opplegg. Far ønsker å fortsette som før og ønsker å flytte nærmere der de bor for å få til dette samværet når barnet begynner på skolen.

Hvordan vil mekling kunne slå ut i sånne tilfeller? Er turnusjobb en negativ ting i forhold til 50/50, han har jo da en del fri (opptil 14 dager i strekk) innimellom?

Går alt i favør mor slik som tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her tror jeg mor er nødt for å bøye seg,iogmed at far ønsker å flytte nærmere i hensyn til barna,er jo veldigt positivt.De må begge finne ett mål de kan nå iforhold til sammarbeid om ungene.Jeg kan tenke meg at barna kan få ett bedre forhold med far når det gjelder 50/50 ordningen,og det er det som er viktigt .det er ikke så mange barn per idag som har ett farsbilde.så ungene burde prioriteres ,så med dette kritiserer jeg annen hver helg ordning,alle burde hatt ett 50/50 opplegg så lenge ungene har det godt der de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...