Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei alle sammen. Lenge siden jeg har vært her nå. Men etter 7 lange mnd fikk barnefarendet for seg at vi skulle på familivernkontoret for å starte tilvenning med vår felles sønn. Vi ble enige om tilsynssted hos ei felles venninne og hvor ofte og hvor lenge av gangen. Når vi møttes gikk det kjempefint og vi oppførte oss som venner. Såkom dagen da vår felles venninne og jeg tenkte at det ville være lurt om han hadde en overnatting samt en intensiv periode på 2 hele dager(hos henne som vi ble enige om). Dette syns han var en flott ide helt til han sikkert informerte sin nye flamme. Da ringte han meg og sa at det gikk ikke og ville ikke si hvorfor. På et møte dagen etter i forkant av omtalte helg klikket han fullstendig da gutten gråt,gikk ut å tok en røyk , kom inn å sa han ikke kunne ha han nevnte helg. Så forlot han hele samværet i vilt raseri, og siden har vi hverken hørt eller sett noe til mannen. Ntt møte på familievernkontor er 19 mars. Hva kan jeg forvente? Og dersom han ikke dukker opp,hva er da neste skritt i en slik prosedyre? Noen som vet? Takk.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 ja, jeg er den nye dama, har vært det i seks år, og her bestemmer jeg. jeg har all makt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Unødvendig tåpelig svar! Hmm kjenner igjen det der, alltid mye mer konflikter oss i mellom når han har ny flamme.Da blir han helt påståelig og ikke til å rikke, eler samarbeide med. Du får bare vente til neste møte og ta det opp der, for det er vel liten vits å prøve ¨å snakke med han nå....
Singelmamma og banden Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Det er vel ikke så ofte den nye dama bestemmer, det kommer jo an på om mannen vil la seg bestemme over. Jeg har vært borti at nye flamme har bestemt tidligere, men den han har nå virker ikke slik i alle fall, og jeg velger å tro at det er sant, men tidligere erfaringer sitter i da...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 hun første anonyme som svarte....fy f....du er ikke lite frekk. Tingen er at faren til barnet ditt er en pyse. Tør ikke si sin mening om barnet sitt, for han er vel redd for at det skal bli slutt mellom dem. Hun stilte sikkert en ultimatum for han, noe som han taklet jævlig dårlig. Og hu dama hans...må være en bimbo hun. Siden hun ikke klare å ha et barn hos seg en helg innimellom eller å la faren få treffe sønnen sin?? Ikke vet jeg...men lykke til hvertfall. Hvis han virkelig er den svekklingen som det høres ut som han er, så syns jeg virkelig synd i dere..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 takker for seriøse svar. Det første var under beltestedet,men helt i tråd med den nye dama hans. Det verste er at hun er snart 40 år(10 år eldre enn han) og har to barn selv. Jeg skjønner ingenting jeg. Men han er umoden, og jeg får bare se hva som skjer på neste møtet. Men er jeg sliten av dette tullet? JA. det var han som fridde, det var han som ville ha barn. Men så dypt stakk det..... Vi gjerne hylle alle oss alenemødre, vi takler stort sett hverdagen. Men stol aldri på noen andre enn deg selv..... da går det til helvete.
Andrea05 Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 til HL kjenner meg godt igjen der når du skriver om forandringen hos din eks , min er også sånn, der har hans nye dame alt og si og bestemme, jeg tok det opp med fvk men kom ingen vei i grunn, så håper bare det løser seg for deg. skjønner ikke hva som går av menn når de gjør som nye dama sier, hadde jeg funnet meg en mann og han trodde han kunne bestemme, hmmm. hue og ræva ut.. og til DEG FØRSTE ANONYM SVAR. har du ikke bedre og foreta deg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå