Gå til innhold

kulturkonflikter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som sliter med liten forståelse for at du vil ut en tur med venninner, har kontakt med folk i klassen som er av motsatt kjønn...? Blir gal av den sjalusien, tror det har mye med kultur å gjøre...det er kryssforhør hver gang man skal ut døra jo...kjæresten er fra kosovo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være han er sjalu uten noen annen grunn enn at det er sånn han er...?

Det må være slitsomt for deg! Jeg har vært borti det jeg og, og det fungerte ikke i lengden for meg. Forhold må være bygget på gjennsidig tillit mener jeg da.

Ikke noe stygt ment :)

Skrevet

Huff, så slitsomt... Kjæresten min er heldigvis ikke sjalu. Hadde en eks som var veldig sjalu. Da jeg var sammen med han, delte jeg kjøkken og bad med tre gutter.. Han var ikke særlig glad for det.. Kjæresten min brydde seg ikke noe om dette heldigvis. Kjæresten min er bare glad om jeg går ut med venninner.... Med de jeg har vært sammen med, har ikke dette hatt noe med kultur å gjøre, kun med personlighet.....

Skrevet

kjenner til det der ja, og det er veldig slitsomt. men må si meg enig i at det nok er personlig og ikke kutlturelt betont. min nåverende er ikke sjalu, mens min norske x hørtes veldig ut som han du er sammen med nå.. kryssforhør og beskyldninger i hytt og gevær.. gadd ikke det mer jeg..

Skrevet

Sånn er kjæresten min også. Han er kurder fra Tyrkia. Men jeg er veldig sjalu jeg også.

Skrevet

Kommer litt an på settingen, han hadde ikke likt om jeg hadde reist på byen i Tyrkia (turist-plasser) da han veit hvordan gutta der kan oppføre seg. I Norge går jeg ut som jeg vil. Han er også kurder fra Tyrkia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...