cashewnøtta Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg holder på å bli sprø:/ Ikke vil hun sove uten at jeg eller pappen sitter så hun kan se oss, eller at vi synger så hun kan høre. Hun storgråter hvis jeg går ut av rommet når vi er alene (selv om jeg sier"mamma skal bare hente noe på badet" etc.) Men det går greit å levere i bhg. Hun er trygg på de voksne der. Virker som hun bare er redd for å være alene. Eller er det trass?? Jeg skønner det ikke. Hun pleier å være så medgjørlig:/ Noen som har erfaringer rundt dette? Råd kanskje?
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Gutten min er 20 mnd å har vært sånn som du forklarer en stund nå...men det er i perider lissom...noen ganger går det greit hvis jeg henter noe på badet men andre ganger så hyler han å kommer løpende etter....vi har det problematisk med levering i bhg vi da...han hylskriker og det er så grusomt å bare måtte gå mens han er helt fra seg stakkars!Men vet at det går over etter litt så er vel bare sånn det er....jeg har en venninne som også har en liten på alder med min og han er helt lik...hyler bare man går ut av rommet...så tror nok at det er litt med alderen å gjøre og at det er en tid med litt separasjonsangst. Har dessverre ikke så mange råd og komme med men tenker og håper at det er en tid nå så vil det gå over!Bare forklar og vis til henne at du ikke går noe sted så roer hun seg nok! Da vet du ihvertfall at det er flere her som har det slik:) Lykke til:)
cashewnøtta Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Åh, godt å høre:) Visste ikke om dette her var normalt for alderen, men da er det tydeligvis det! Da får vi satse på at det bare er en fase som vi må gjennom! Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå