Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo Combi eller Emmaljunga Sport Combi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Noen som har erfaringer med disse to vognene?

Og hvilken er dyrest med "full pakke"?

Skal ut og se på de i helgen, men jeg gjennomgår alltid en enorm slitsom "kjøpsprosess", så jeg kvir meg litt.... Har derfor bestemt meg for å teste minimalt med vogner da jeg er redd jeg kommer til å ende opp "vognløs" til slutt pga at jeg ikke klarer å bestemme meg..*sukk*

Så, jeg kommer til å holde meg til Emmaljunga nå i begynnelsen og faller jeg for en, så tar jeg den.

Hva har dere og hvorfor den ene foran den adre?

Vi er jo heeeelt grønne på dette området, så jeg vet jo ikke hva jeg skal tenke på eller se etter når det gjelder praktiske ting...

Takk for svar!

Klemmer fra oss to:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar:)

Jeg hadde ikke sett den tabellen, så det var lurt........hadde jeg ikke valgt to nesten kliss like vogner.....buhuu;o(

Jeg tror jeg skal la sambo velge vogn, jeg.....så kan jeg skylde på han, he he he;o)))

Full pakke på de vognene blir vel fort rundt 10.000,- uansett. Skal jo fort ha med ditt og datt og litt ekstra:)

Skrevet

Jeg har bestillt emmaljunga edge duo i Sverige, og der koster den kr. 5990

Skrevet

Hei. Jeg har bestilt Emmaljunga Sport Combi i dag.

Men fikk faktisk ikke den fargen jeg ønsket.

Det er fordi de visstnok skal slutte å produsere Sport combi. Enten midlertidig eller for alltid. Veit ikke. men bestemmer du deg for sport combi så ville jeg vært rask.

Lykke til!

Skrevet

Hvor har du bestilt det? Vi har også sett på Emmaljunga vogn..

Skrevet

Jeg oxo har bestilt via Babymiljø i Stavanger Emmaljunga Duo Combi Edge.....må ut med 7800kr, men da var regntrekk, myggnett, lufting +++ med. Får tross alt 2 vogner....en bag i begynneslen...så etter ca 6 mnd kan man bytte ut til sportsdelen (helt egen del) Blir jo som to vogner i ett...kun understellet som er det samme...gleder meg til å prøve den ut!!

Hadde Emmaljunga med mi 1 og, liker godt merket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...