Gå til innhold

Noen som har erfaring med EasyWalker SKY??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på EasyWalker SKY.

 

Noen som har erfaring med denne vognen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen erfaringer å komme med men jeg har også veldig lyst på denne vogna så jeg dytter litt her ; )

Skrevet

Jeg har ikke rukket å få så mye erfaring ennå, men vi ahr kjøpt den til vår første. Har bare prøvd den inne ennå, men er SÅ fornøyd med den til nå i alle fall. Vi fikk vår på tilbud på Barnas Hus i Trondheim til 4200,-- for både bag og sportsvogndel, fordi de skulle slutte å selge denne.

 

Forhørte meg på BIM før vi kjøpte, og de som hadde denne vogna var utelukkende strålende fornøyd. Lykke til med valget

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har masse erfaring med Easywalker om jeg kan kalle det det...Kjøpte min første for fem år siden. Og har igjen kjøpt bag til babyen som kommer i juli!! Det har vært en SUPER vogn, lett å håndtere/pakke sammen/trille og suveren i skogen. Vi har brukt den frem til i sommer (da fylte hun fem år). Jeg kan trygt anbefale deg den!! Vi har brukt den masse, uten så mye som en skrue som har løsnet, har hatt to forskjellige seter til den, som jeg har vasket i maskin uendelig mange ganger, har holdt seg kjempebra. Ett enda større pluss er "regnteltet" - ja regntekket, blir til ett telt, hvor barnet har fullt utsyn og sitter tørt og godt uten kondens:-)

 

Løp og kjøp!

 

PS! Jeg kjøpte den første modellen som kom, kjøpte nå bare nytt adapter til bag og ny bag.

Skrevet

For ordens skyld legger jeg til at det er Easywalker classic jeg har.....sorry, har svart på litt feil grunnlag da kanskje,men kvalitetsmessig er den super! De hadde ikke hatt noen reklamasjoner på vognen ( Barnas Hus Tønsberg), når jeg var der nå.

Skrevet

Har masse erfaring. Kjøpte min første Easywalker Classic i utlandet for 8 år siden: Superfornøyd! Har nå kjøpt den nye EasyWalker Sky til trefjemann og den er helt fantastisk. Har alt du kan kreve av ei vogn:

stor romslig bag, justerbart håndtak, svingbart forhjul, stilig design, enkel å trille, under 9 kg ++. Den er visst nominert til beste babyprodukt 2007 i Nederland! Den er veldig stabil selv om min andremann klatrer for å se på den lille...

Anbefales på det sterkeste! Jeg kjøpte min på Barnas hus i Trondheim!

Leste også litt om den i et svensk magasin...at den scoret topp på testing av stabilitet...ikke dumt..så foressten at de også hadde reisebag til SKY, har nemlig en til Classicen min: Genialt når du er ute å reiser!

 

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

Til dere som har denne vognen: savner dere mulighet for full liggestilling i vognen og mulighet for å snu sittedelen mot dere?

 

:)

Skrevet

(dytt) ingen som har har vognen som vil svare...? :)

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har Easywalker sky og er superfornøyd. Det er en fantastisk god vogn. Både med bag og som sportsvogn.

Den er lett. Kun 9 kg. Veldig viktig med vekt på vogn. Det gjør den veldig god å trille og enkel å bære ut og inn av bil.

Bagen er stor og får fin plass til vinterpose, og kan brukes lenge. Sportsdelen har alt av funskjoner: full liggestilling, regulerbart handtak, svingbart framhjul, stor handlekurv, frontbøyle, fleecepose og stelleveske i samme farger.

 

Vognen er lett og slå sammen og tar liten plass i bilen.

 

Viktigst ved valg av vogn er stor bag, lett vogn som er god å trille!!

 

Jeg kan anbefale vognen på det sterkeste. Har hatt flere vogner, men nå har jeg endelig blitt fornøyd!!

 

Lykke til med vognvalget!!

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Vi har også EW sky. Har sett på hjemmesiden deres at den nå kommer i brun. Den skal vi kjøpe når vi får nr 2 på nyåret.

 

Vognen er sinnsykt god å trille og lett.

Praktisk og genial!

 

Kjøp EW! Da blir du fornøyd! Jeg har prøvd flere typer vogner!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...