Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut!!! Har snart ingen klær å ha på meg. Har sittet flere timer på nettet for å finne mammaklær, men ikke f om jeg finner noe. Å her jeg bor er det to butikker som kan ha litt klær (et stativ per butikk). Dette er helt umulig. Noen av de nettsidene jeg har vært inne på er altofr dyre syns jeg. Noen som har noen gode tips til hvor jeg kan finne billige og fine klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på mama-licious.com?? Dette er Vero Moda sitt mammaklesmerke og er ikke noe særlig dyrt synes jeg i allefall...

www.mammashop.net fører dette merket og der kan du bestille på nett tror jeg i allefall :)

Lykke til :)

Skrevet

(...) 'Å her jeg bor er det to butikker som kan ha litt klær

(et stativ per butikk). Dette er helt umulig. (...)

Ville bare gi deg litt sympati, jeg!

..kan vel egentlig ikke forestille meg å ha det sånn

-og enda verre er det jo når du er gravid!!

Dytter opp tråden, så kanskje flere kan komme med gode tips til deg!

Lykke til med kleshandel! :)

Skrevet

Vet hordan det er, jeg bor også uti ødemarka;)

Ikke alle som synes noe om brukt, men du finner alle slags mammaklær til salgs for en billig penge på Finn.no

Skrevet

Se på www.laredoute.no de har noen mammaklær til ok priser. Jeg bestilte fra dem en gang og var fornøyd (bestilte "vanlige" klær da).

Skrevet

på www.la-vida.no kan du se det de har av mama licious kolleksjonen,mye fint til rimelige priser og det kommer mer.du kan bare ringe dit og bestille,det vil jeg anbefale.

lykke til!

Skrevet

her er det INGEN butikker med mammaklær her.. så hvis jeg først er et sted der de har, så handler jeg!

Blitt veldig glad i HM jeg da. Endelig klær som passer. og som ikke har for ille form..

nettbutikker kan jeg desverre ikke hjelpe deg med.. annet enn www.hm.no da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...