nurket4a Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Må bare få det ut!!! Har snart ingen klær å ha på meg. Har sittet flere timer på nettet for å finne mammaklær, men ikke f om jeg finner noe. Å her jeg bor er det to butikker som kan ha litt klær (et stativ per butikk). Dette er helt umulig. Noen av de nettsidene jeg har vært inne på er altofr dyre syns jeg. Noen som har noen gode tips til hvor jeg kan finne billige og fine klær?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Har du sett på mama-licious.com?? Dette er Vero Moda sitt mammaklesmerke og er ikke noe særlig dyrt synes jeg i allefall... www.mammashop.net fører dette merket og der kan du bestille på nett tror jeg i allefall Lykke til
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Har du bukser med knapp? Da kan du jo kjøpe sånn forlenger, og bruke de vanlige buskene dine hvis det kun er magen som har vokst. http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=742_965&products_id=2293 Ellers så bruker jeg mye skjørt.
SokkeLaila Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 (...) 'Å her jeg bor er det to butikker som kan ha litt klær (et stativ per butikk). Dette er helt umulig. (...) Ville bare gi deg litt sympati, jeg! ..kan vel egentlig ikke forestille meg å ha det sånn -og enda verre er det jo når du er gravid!! Dytter opp tråden, så kanskje flere kan komme med gode tips til deg! Lykke til med kleshandel!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Vet hordan det er, jeg bor også uti ødemarka;) Ikke alle som synes noe om brukt, men du finner alle slags mammaklær til salgs for en billig penge på Finn.no
Sommerfugl78 Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Se på www.laredoute.no de har noen mammaklær til ok priser. Jeg bestilte fra dem en gang og var fornøyd (bestilte "vanlige" klær da).
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 på www.la-vida.no kan du se det de har av mama licious kolleksjonen,mye fint til rimelige priser og det kommer mer.du kan bare ringe dit og bestille,det vil jeg anbefale. lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 her er det INGEN butikker med mammaklær her.. så hvis jeg først er et sted der de har, så handler jeg! Blitt veldig glad i HM jeg da. Endelig klær som passer. og som ikke har for ille form.. nettbutikker kan jeg desverre ikke hjelpe deg med.. annet enn www.hm.no da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå