Gå til innhold

Hva er en typisk gutte eller jentemage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser man forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser en det bakfra så er det jente, er det bare en kul fremme så er det gutt.

Altså jente så blir en bredere over hofter og slikt.

Skrevet

Jeg venter jente nå, har to gutter fra før. Jeg ser helt lik ut, men det er EN forskjell;

Den stripen som går fra navelen og ned( brun stripe som peker nedover, husker ikke hva den heter), den er borte denne gangen. Med guttene var den sterk og synlig. Nå er det ingen stripe i det hele tatt.

Ganske rart;=) HAr aldri hørt den teorien før, men kanskje det gjelder andre her inne også?

Skrevet

Tror dere på det der gutte/jentemage/kinesisk fødselskart/ pendel over magen/ spiser du det og det blir det jente/gutt osv???? Ser så mange som har svart på de spørsmålene før hvor alt er feil, og uansett har du jo 50% sjanse for det ene eller det andre...... Synes det bare er tull. Gammel overtro mener nå jeg.

Til og med på ultralyd, som jeg mener er mere riktig enn alle andre teorier, viser seg jo veldig ofte å være feil. Min veninne som fikk baby sist fikk beskjed om at det ble en stor gutt, og ut kom ei lita jente....

Skrevet

den første teorien har jeg hørt. det stemmer på meg faktisk. men den brune stripen har jeg aldri hatt - er 6 mnd nå og har ennå ikke fått den sjøl om jeg venter gutt.

tror det er veldig individuelt.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på alt det der! Selvfølgelig er det nok mange det stemmer med, akkurat som om alt annet man kan si kan stemme (det er jo uansett 50% sjanse for at en har rett).

Det er ingenting som irriterer meg mer når venner og bekjente snakker om magen min som om de er verdensmestere (joda, de hadde jo en venninne som nettopp fødte, så dette vet de aaaaalt om). Ja, du har jo sånn mage, så da blir det gutt. Men hvis du har det sånn, så blir det kanskje jente. BLABLABLA.

Vi ønsket ikke å vite kjønnet blant annet på grunn av usikkerheten - hva hvis de "ser feil" på UL, og vi kjøper inn og forbereder oss for det ene eller det andre. Derfor gidder jeg ikke høre på dere (vennene mine...)! Jeg finner det ut i tide - når barnet er født.

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe å si jeg,for når jeg fikk jenta mi hadde jeg spiss mage og såg ikke at jeg var gravid når jeg hadde ryggen til. Med gutten min hadde jeg bredere mage og så det kjempe godt når jeg sto med ryggen til..Til noen er det omvendt..Så,jeg tror ikke det har noen betydning!!

Ha en fiin helg ,jenter :)

Skrevet

Jeg har tre barn fra før.Med førstemann hadde jeg typisk guttemage og ut kom en gutt,nr to var typisk jentemage ,brede hofter,og det ble jente.Nr tre var typisk guttemage igjen,men ut kom en jente.Men hun er veldig lik på storebroren,mens hun i midten er helt ulik de to andre..Så jeg tror ikke det er noen oppskrift på det.Noen ganger stemmer det,andre ganger ikke.

Skrevet

Jeg kjenner en som har fått fire bar - begge kjønn - og magen har vært helt lik alle gangene. Så jeg tror ikke det er noe som er gutte- eller jentemage, jeg. Tror det er helt andre ting enn kjønn som avgjør hvordan magen ser ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...