Gå til innhold

Ble deres barn syke etter 15 mnd-vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min tok 15-mnd vaksinen forrige onsdag, og HS sa at han kunne få reaksjoner etter 4-5 dager ( mener å huske at det var det hun sa). Nå har han hatt feber og litt utslett siden i går morges. Tror dere det er en reaksjon på vaksinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reaksjonen kan komme opptil 10 dager etter vaksinen fikk vi beskjed om. Og 8 dager etterpå fikk mini feber opp til 39,5 og tydelig vondt i kroppen. Han beveget seg sakte, strevde litt med å reise seg og sette seg osv (vet jo selv hvor vondt det kan bli i leddene når jeg har feber). Ikke noe utslett her, men har hørt om andre som har fått det.

Tror nok det er bivirkning av vaksinen dere opplever nå ja. God bedring til gutten deres:-)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det var vanlig at det kom ganske høy feber og utslett mellom 6-10 dager etter vaksinen...

Lillegutt hadde en dag med nærmere 39 i feber.. Ellers ingen utslett eller syk..=)

Skrevet

Hvilken vaksine er det de får på 15 mnd?? har mistet den oversikten og skal neste uke...

Skrevet

er mmr på 15mnd.

hs hos oss sa hun kunne reagere opptil 2 uker etter. og at det ofte var foreldre på legevakten med barna som var syke, og hadde glemt at de hadde fått vaksine..

min ble syk 1 uke etter, men om det var influensa, vaksinen eller begge deler aner jeg ikke.

Skrevet

Vår gutt fikk utslett og feber en uke etter vaksinen. Gikk ganske raskt over, varte vel i et døgn eller to. Han var også litt sur noen uker etterpå.

Skrevet

Hun fikk høy feber etter ca. 1 1/2 og var syk i 4 dager midt i jula.

Skrevet

Adrian fikken allerigisk reaksjon av vaksina.. Fikk store røde prikker/kaker på hele kroppen.. Måtte passe på han hele den natta for han kunne få pusteproblemer(fikk beskjed om det når vi ringte legevakta).. Dagen etterpå gikk prikkene/kakene borte

Skrevet

Huff, nå gruer jeg meg ihvertfall, snuppa ska ta 15mnd vaksinen om ti dager, blir alle barn syke?

Skrevet

Nei, ikke alle barn blir syke

Skrevet

Jenta vår fikk noen prikker etter 2,5 uker, men om det var vaksina eller noe annet vet jeg ikke. Ingen feber.

Skrevet

Her var det bare litt småfeber og en del sutring.Gikk bra det;)

Skrevet

Njaa.. ho fikk feber 2 første dagene..

Skrevet

Vår lille pode ble syk noen dager etter at han fikk vaksinen, og var syk i 10 dager. Stakkars lille kroppen reagerte veldig på den vaksinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...