Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Lukas har fått de to nede, nå plages han VELDIG med de to oppe :-( Han er også blitt forkjølt med hoste. Nå har han ikke matlyst og melken er heller ikke noe særlig :-( Tar det mange dager før han vil spise og drikke som normalt igjen? Er så redd for at han ikke skal få i seg nok, er jo vanligvis glad i mat og melk. Nå nekter han omtrent alt :-( Huff, vil ikke ringe legen heller, blir vel sett på som hysterisk da :-/
monztah Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Uff, stakkaren! Snuppa vår er 9 måneder og er nå veldig snørrete med hoste. Samtidig kommer det 3 nye tenner (!), og hun hadde veldig vondt når de 2 aller første kom. Matlysten her har heller ikke vært på topp, her har det vart i to uker tror jeg. Men hun drikker i hvert fall melk. Klart man blir bekymra som forelder, men hvis han har fin vektoppgang ellers tror jeg virkelig ikke du trenger å gjøre noe. Han tar nok det han absolutt trenger. (Jeg er nå ingen ekspert på dette men...) Men jeg er sikker på at du kan ringe lege/helsestasjon uten at de ser på deg som hysterisk! God bedring til gutten din!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Ja er ikke noe morsomt dette :-( Han drikker bare små mengder nå, men full flaske på natt! Føler jeg tvinger i han alt han får i seg, han blir sint også da! Han har gått veldig fint opp i vekt, men så har han ikke vært sån her før heller da! Tusen takk for svar :-)
Mathias`mamma Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Har holdt på med det samme selv noen dager nå, og jeg gikk til legen. Han synes det var greit jeg kom for som han sa "alle blir mye roligere av det". Jeg fikk beskjed om å ikke presse i han mat. Han klarer seg visst godt uten mat :-) Viktig var drikke, gjerne vann eller hva som helst annet han vil drikke. Fikk også beskjed om å gi han skrem dersom han ville ha det. I is er det noe næring + at det er kaldt og lindrende. Jeg vil si at jr er frisk nå, så da tok det ca 5 dager. Hvis han drikker bra om natten så er det bedre enn ikke i det hele tatt. Jr gjorde også det og har ikke behov for van om natten lenger nå som han er frisk. Altså så gik behovet over av seg selv. Tilby vann ofte om dagen..oftere enn en gang i timen. Gi fruktmos. Det går heldigvis over men det er tøft når det pågår. Fikk forresten beskjed om på HS at tenner gjerne kommer når immunforsvaret er lavt som ved forkjølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå