Memphis78 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Er så innmari spent, skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal få sove natt til Tirsdag!!! Har en gutt på 6 år fra før, med annen far. Er nå 17+4 Her er mine symptomer: - sterk kvalme de 3 første mnd, noe oppkast, men ekstremt kvalm hele dagen. (kaster ikke opp lett) - fortsatt noe kvalm om morgenen. - utrolig slapp, trøtt og blek de første mndene. - hormonsvingninger(sterke!), bedre nå. - masse kviser i ansiktet og noen på brystet i en periode, fortsatt noe kviser i ansiktet. - samleie hver dag i eggeløsningsperioden, både før, under og etter. - pulsfrekvensen har vært 140-155 - kjenner mest liv på kvelden. - sukkersug og frukt. Hva tror dere?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hei! Du har så si alle symptomene jeg hadde!!!! Det blir jente!!! Helt sikkert!!
Malla86&Amalie07 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Eg hadde/har alle dei symptomene og eg venter ein jente!!
MomInUSA Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Siden alle tipper jente, saa tipper jeg gutt...eller tvillinger!! hihi Lykke til iallefall - tiden gaar nok fort frem til tirsdag! Har du broedre eller soestre og hva med pappan?
barnigjen:) mor til 2 Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Hei. Jeg tror det er ei jente:) Jeg skal også på ultralyd på tirsdag, så jeg førstår godt at du gleder deg, for det gjør jeg og!!
Memphis78 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har en søster og en halv bror. Pappaen har to sønner fra før, og det er bare gutter i hele slekta! Men jeg var ikke sånn her med sønnen min, merket det jo, men var i mye bedre form! Huff, jeg er så spent så jeg nesten er nervøs... :-))
*RutIetutt* Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Tror du får jente jeg:o) Lykke til på tirsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå