Gå til innhold

Pakking til den store gullmedalje;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er vi i gang her både barna og jeg:o) De er også ivrige til å hjelpe til....snille guttene mine:o) Så nå er det fint her kan dere tro....hehe! Pappesker og tørkeruller, søplesekker og ting og tang i skjønn forening!

Her skal det kastes alt som ikke er noe å ta vare på....få det unna i samme slengen.

I dag har jeg ringt og fått ordnet flyttemelding mellom skolene til barna....vi ble ønsket hjertelig velkommen tilbake til gamleskolen til de yngste:o) Og skolen til han eldste skulle gjøre alt de kunne for at han skal få komme i klassen til bestevennene sine:o)

 

Nei, nå er kaffepausen over....hehe! Barna er ute for å hente pappesker på div butikker så her er det bare å holde koken i gang.....pakke kaste pakke kaste pakke kaste....osv....:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til med pakkingen. Skal dere flytte langt unna? Fordel med pakking er at ein alltid får kastet og ryddet vekk masse, før ein kan begynne å samle på nytt igjen !!!

Skrevet

Takk for det brumlemor:o)

 

Vi skal flytte fra Hamar tilbake til Jessheim( ca 8 mil) der både jeg og barna har vokst opp:o) Vi "holdt ut" her i 13 måneder....hehe!

Ja skal bli deilig å kvitte seg med rusk og rask nå i disse flyttedager:o)

 

Skrevet

Lykke til med flytting! Da blir vi flere ØR-medlemmer også c",)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...