så var vi 4 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Har sommerdyne til voksien også så bytter over til den når det blir ca 8 grader tenker jeg. Ut over det tror jeg kanskje når det blir over dyne når det er rundt 15+. Får se hvor varm han blir i voksien (trenger jo ikke knyte den helt igjen)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har faktisk brukt dyne i hele vinter... Med saueskinn under da. Også har hun ligget i bagen i vogna. Hun har hatt på ulltøy og fleecedress over. Har ikke vært kald en dag.
noegodtivente Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hei bruker voksi posen en god stund, lar heller vær å bruke så mye klær på babyen....
Arb.ledig husmor Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 I dag når vi va ute å gikk tur, det varierte mellom 6 og 10 grader ute, hadde jenta mi på seg: - vanlig bomullsbody og bomullsstrømpebukse - vanlig bomullsselebukse og en ulljakke - fleecedress, og ullue. Og så lå ho på ullpledd, hadde dyne over, og resten av ullpleddet over der igjen... Ho låg i bagen da... Måtte gjøre det sånn, pga det er ikke plass t både ho og skinnposen i vogna lengre... Ho var god å varm hele tiden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå