Gå til innhold

Nye magebilete (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt bilete i dag (26+3) som ligg på albumet mitt viss nokon vil sjå (det er berre å klikke på nicket mitt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fin magen din har blitt:) :)

Skikkelig passe gravidmage, ingen tvil, men ikke for stor heller:)

hihi kan jeg spørre deg om noe? Du ligger jo lissom et par uker forran meg, så jeg sammenligner hele veien jeg da vet du.. hehe

men lurer på; hva for str brukte du i klær før du ble gravid?

Tror nemlig vi er ganske like i str "orginalt" men lurer på om magen min vokser mer "innover" enn din? som i dypere bekken eller noe..

(kan jo spørre om vekt og, men det er du kanskje ikke int. i å fortelle?)

Skrevet

Hadde ikkje vekt før eg vart gravid, så første vekta vart målt på 1. kontroll. Då vog eg 63kg, har brukt å ligge på rundt 60 til vanlig, så jordmora satte opp det som "normalvekt"

Brukar str 38-40 (kjem litt an på merket) eller M.

Eg føler at magen har vokst ganske jamnt "utover" og "oppover", det er ikkje før no at den har blitt større "nederst" liksom.

Skrevet

oioioi! du ser ut nå som jeg gjorde ved termin med forrige! Men så hører det til historien at alle gikk å sa jeg hadde liten mage.. =) men så var det også et lite knøtt der inne 47 cm og 2690g (han var liten pga. jeg gikk over en uke med sv.forgiftning...)

Skrevet

Fint bilde :)

Syns vi har ganske like mager, jeg er 26+4 :) 1 dag lengre enn deg assa, woooow...hi hi

Skrevet

det var det jeg mente, tosofo, vi er i utgangspunktet veldig like:)

da er det ganske moro at magene våre blir såpass forskjellige, egentlig!

Har sikkert noe med bekkendybde å gjøre og sånne ting,

men hvis en skal tenke guttemage-jentemage etc, så burde vi få motsatt eller noe.. hehe:)

Skrevet

Synes det er fascinerende at dere har slike mager, jeg. Ser på bilda som er fra de ukene jeg er/har vært i - og så må jeg jo bare tenke: mon tro om jeg kommer til å få mage?

Hehe, den kommer nok, men det er ingen umiddelbar forskjell å spore. Tror nok ikke noen ser det uten at jeg viser hvordan det har vokst..

Skrevet

Så fin mage du har :) Det var jo liksom "bare" mage på deg og da, her hos meg vokser det i alle ender... Er like gravid foran som bak... Og jeg er bare 19 uker!

Har du lagt på deg mye? Jeg har gått opp 4-5 kg, har fått god gravide mage og to enorme pupper så er egentlig ikke rart at kiloene sniker seg på:)

Skrevet

Har gått opp 7 kg til no, og to cup-storleikar... Men no merkar eg at det legg seg litt på hoftene og baken også, så det er nok ikkje berre mage lengre nei.. Men prøvar å ete sunt, og bekymrar meg ikkje for vekta. Hadde gått opp 5 kg då eg var i veke 20, så det må du ikkje tenkje på "baby-klar"

VinterSol: Byrjar få litt gutekjensle då, og svigerbestemor sa at det var ein gut då ho såg bilete av magen min (ho har ni svangerskap bak seg, så ho veit vel kva ho snakkar om *hehe*) - så kanskje vi ber på ulikt kjønn...

Skrevet

mhm. jeg holder en knapp på gutt for deg altså!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...