Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Så det var et lignende spørsmål nå akkurat, men spør likevel. Gutten min er straks 4 mndr, og han elsker å sitte og stå i fanget. Han skal ha med seg alt som skjer! Prøver jeg å la han ligge på fanget hyler han. Hodet holder han kjempefint selv. Det har han gjort omtrent siden han ble født. Har jo hørt at barna ikke skal sitte før de gjør dette selv... men legger jeg han ned så drar han seg opp og setter seg igjen. Så da gjør han det jo egentlig selv, eller? Han klarer ikke dette på gulvet, bare på fanget hvor han kan støtte seg litt. Er det farlig for ryggen hans?
Prins&Prinsessa Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Min er 4måneder og 2dager. Han er akkurat likens. Og det har han vært de siste 3månedene Tnekte mye på det med ryggen jeg også. Så har prøvd å la han stå litt/sitte litt for så å legge han på gulvet eller gjøre noe annet. Det er ikke akutuelt å ligge i fanget. Men vi har en baby bjørn vippe stol. Lillingen elsker den. Da sitter han og får med seg det aller meste Men om det er farlig vil jeg tro om du lar han gjøre dette for lenge om gangen.
mai mammaen til to Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 datteren min var sånn og..og vi lot henne få lov til det..hun begynte å sitte sånn halveis oppe i vognen fra hunv ar 4 mnd....har gått helt greit til no iallefall..nå setter hun seg opp selv og reiser seg opp selv.. er blitt 10 mnd
monztah Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Når snuppa vår var 4 måneder spurte tilfedligvis samboeren min sin fysioterapeut om dette. Han hadde selv en 4 månedersbaby, og sa at han kjente til det der med at de hele tiden ville sitte og stå i fanget. Han sa også at så lenge de ikke satt selv i en sofa eller lignende, men på fanget f.eks med litt støtte, så var det helt ufarlig. Mener å huske at dette også gjaldt stående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå