phantomet Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Ser at vi er flere som har glede av kvinnedagen... I følge målinger på HS er Måka nå 70cm og 8,6 kg... Frisk, sunn, våken og velig aktiv var konklusjonen til HS legen... Da hun spurte hvilken siden han foretrekker når han snurrer rundt, ble jeg svar skyldig... Han snurrer jo den veien han må liksom... *ler* Så hun testet ved å sette en bamse på den ene siden, og et sekund etter var han rundt, så gjorde hun det en gang til, bare på den andre siden, og samme skjedde da også...
Karomamma Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Grattis til Måka, flinke og store gutten!!! Har dere begynt å snekre seng til ham enda? Kanskje han ønsker seg en liten snurrebass-seng
Zandra72 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med 1/2 års-dagen.....blir det halv kake i dag da;o) Kos dere!
phantomet Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2007 Måka skal nok få sove i sprinkelsengen sin til han er 18....*ler* Bare for å ha kontroll på ham... På sikt skal han sove inne sammen med storebror. Derfor har vi ordnet med like kommoder (forskjellig farge men samme som sprinkelsengen) Hadde et håp om at enten Junior var lei sengen om noen år, eller at Måka har mer beskjedne ønsker for seng når han blir så stor...
phantomet Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 De andre barna mente at det bare var rett og rimelig med kake idag, men jeg lot meg ikke overtale... Vi koste oss med nystekte skillingsboller igår, men det teller kanskje ikke? *ler*
brumlemor Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 gratulerer med 1/2 årsdagen! Synes no det høyres godt ut med ei halv kake, eg då, men skillingsboller i går, var vel ikkje så verst det heller . Ha ein fin ettermiddag ihvertfall...
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 kjære phantomet grattis med halvårsdagen.tror du får omdøpe han fra måka til snurrebass..,hvis han snurrer alle veier ;o) han her er fremdeles ............("hvisker"....lat) å tusen takk for gode ord.di har gjort godt. klem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med halvtårs dag... Si meg er alle barna her inne født den 8. Knerten blir 13 mnd i dag. Snurre meg hopp og hei.......(putti plutti pott) Så fint at han holder mamma`n sin i vigør
♥Snulder Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Stor kjekk kar!!! Hehe... ser ham for meg som 18 åring i sprinkelsenga... med beina dinglende gjennom sprinklene!
Gummelillan Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Hipp hurra for Måka!!!!! Akkurat så stor og flott som han skal være ;-) Ikke rart at Leo får lyst til å knusekose han hver gang hun har muligheten til det, he, he... Enig med ungene om at det burde ha vært kake. At jeg spiste dere ut av huset på ciabatta og skillingssnurrer i går teller ikke. Tror jeg må spise stooooort kakestykke i morgen, ene og alene til ære for Måka!!!! Gleder meg!
phantomet Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for gratulasjoner. Jeg har nusset og kost litt ekstra med ham idag, noe som passer Måkeunger/snurrebasser veldig bra igrunnen... Var på besøk hos en av mine aller beste venninner, og hun fikk det ærefulle oppdraget å passe "lille gullfugl" noen minutter mens mammaen hentet pappa. Han hadde visste synes at det var rart, men greit, og da endelig "tante" skjønte at det var store forretninger i bleien, slik at den ble skiftet, var det bare fryd! Skjønner at noen benytter seg av enhver anledning til å spise kake, så da får vi vel gjøre det sammen med Gummis imorgen. (Melder oss som alibi altså...*ler*) En ekstra takk til gogutt-attpåklatten, for at du tok deg tid til å skrive noen ord. Du og dine følger meg i tankene nærmest konstant. Jeg er takknemlig for vårt bekjentskap, og vil aldri glemme den lille gutten som nå følger med på verden fra sitt eget magiske sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå