Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg er hjemme med barnet for en periode. Vi skal ta oss råd til forlenget permisjon. Og jeg angrer ikke på det. Men blir litt misunnelig på kjæresten min i blandt. Han har en kjempespennende jobb. Reiser masse, store utfordringer, flotte middager, god lønn osv osv. Så føler han er så vellykket og verdensvant mens jeg bare er nå her og lever et veldig rolig liv og har ikke så mye nytt å fortelle. Føler kontrasten er veldig stor.
Bambino&brødrene Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Her er det motsatt. Mannen min driver sin egen bedrift og det går så det suser. Han stortrives i jobben sin og gleder seg til hver dag. Men samtidig er han kjempemisunnelig på meg som er hjemme og koser meg med lillegutt hele dagen. Vi slapper av, triller turer, treffer venner, jeg trener, går på kafè med venninner, henger med familien, shopper, sover lenge (i allefall lenger enn min mann som er oppe 05.30), i det hele tatt det vi har lyst til. Tiden går alt for fort, kan ikke si at jeg gleder meg til å gå tilbake i jobb igjen etter permisjonen. Nå har jeg fått invitasjon til å besøke en venninne som bor i utlandet (et vaaaarmt land), så da bare pakker jeg bibben og bagasjen og drar for å kose meg. Det kunne nesten ikke blitt bedre, dette er livet! Jeg skal i hvetfall nyte de siste månedene av permisjonen for det alt de er verdt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå