Gjest Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Vokna i natt med sinnsyk krampe i venstre legg, va så vondt at æ bynt å skrik:( Flere som har opplevd lignene??
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Det er vondt ja! Ta magnesium tilskudd, det hjelper.
Cloudberry Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg våknet også i natt med sinnsyke smerter i ventre legg! Heøt sykt. Jeg hadde så vondt. Nå føles det som at jeg har trent den så mye at musklene er helt ødelagte. Er det normalt å få krampe i leggene på den måten?
#HØYgravid# Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Jeg var mye plaget med dette sist svangerskap. Noen netter trodde typen jeg våknet å skulle føde...hehe... Denne gangen fikk jeg plagen veldig tidlig, allerede for 3 uker siden startet dette. Og er bare i uke 21 nå... Ja det er vanlig. Så strekke på beina, rulle litt - få sirkulasjonen i gang kan nok hjelpe Lykke til!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Hjelper å massere synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå