Gå til innhold

Hvilken solkrem-merke bruker dere til baby'n deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sola kommer jo mer og mer fram - må vel til å kjøpe solkrem til lillegutt tenker jeg. Men hvilket merke er best (i test)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyline (derma) sin solkrem,den kom best ut i test i fjor.

Skrevet

Cosmica barnesolkrem bruker vi.

Skrevet

Kjøp babyline. Den eneste uten kjemisk filter på markedet.

Skrevet

Vi har brukt Cosmica sin på storesøster, og kjem nok til å bruke den på vesla og. Trass i frankrike ferie, kanonvær og mykje ute om sommaren, har ho enno ikkje blitt rød av sola. Satsa på å forsette slik..

Skrevet

Har brukt både Cosmica og Babyline. Likte Babyline best, da den ikke ga et hvitt lag på huden slik Cosmica gjorde :-)

Skrevet

Synes de fleste barne-solkremer er så klissete. Babyline skal være bra, men jeg synes den er alt for seig å smøre ut. Jeg bruker aloe vera solkrem, forever living products. Er faktor 30, og er bare helt fantastisk. Lett å smøre ut, og trekker raskt inn. Og ikke minst beskytter.

Skrevet

Bruker ikke solkrem, siden han er 5 mnd så har jeg han ikke ute i sola uten å dekke han med klær, og senere solhatt....det blir nok fysisk solkrem til sommeren da er solen høyere på himmelen og atmosfæren tar ikke for så mye av uv-strålene

Skrevet

Tror dere som foreldre må tenke litt lenger enn hva som er behageligst å smøre på.

Man aner ennå ikke rekkevidden av barnehud i sol med høy kjemisk faktor.

Babyline er det eneste produktet på markedet som har et naturlig filter, og huden blir ikke "lurt".

Det er brukt preperater som i naturen gir et naturlig filter.

Skrevet

Det er sant at man må tenke på kva produktet er laga av osv, men det viktigaste for meg er iallefall at barnet ikkje blir solbrent. Det kan få verre følger enn kjemikalier i huda!!

Skrevet

Det kan skje skader på huden selv om barnet ikke blir brent. Men senvirkning i stede som fx kreft.

Hilsen en som jobber med hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...