Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Har akkurat kjøpt meg lammeskinn ,men det lukter jo så innmari sau.... Hjelper det å la det henge ute til lufting eller? Eller skal jeg prøve å vaske det en gang? (har kjøpt sånn spesial sjampo) Herregud babyen kommer jo til å lukte sau hvis han skal ligge på det
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Hehe det er jo faktisk sau da, så ikke så rart det lukter som en sau. Jeg ville ha prøvd å vaske det ja.... Har du kjøpt sånn børste? Da blir det like fint etter du har vaska d....
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 prøv å vaske det sjampo som er beregnet på det ja! det er jo sau, men det skal jo ikke stinke heller da=) synes ikke å huske at minsten hos oss badet i sauelukt akkurat!
Tredjepåplass Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 De lukter litt rart i begynnelsen, så du må lufte dem. Men en gang kjøpte jeg et fra Nøstebarn som luktet dårlig (ikke sau),og da hadde det ligget sammen med noe med sterk lukt under transporten. Da fikk jeg nytt da jeg snakket med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå