satime Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 helt vanlig...jeg hadde det noen dager før fødsel
Januar 2010 <3 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 men jeg vil jo ikke føde i uke 32.......... Hva skyldes det?
satime Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 nå tenkte jeg helt feil her..beklager. Må ha lest uke 32, men tenkte uke 42. Da kan jeg ikke svare det. Håper d er andre som kan hjelpe deg her. lykke til.. ikke lenge igjen:)
Allean, Fia og lillebror Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg hadde mens murringer i mange uker før fødsel, så det er nok ingen overhengende fare for at du skal føde med det samme:) Masse lykke til:)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kjente også at det begynte å murre leeenge før jeg fødte!! Det er helt vanleg! Det er jo kroppen din som begynner å forberede seg ;-) Husk det.
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Jeg hadde mensmurringer til og fra i hele svangerskapet! Mange ganger følte jeg at mensen var like om hjørnet! ) Var spesielt mye rundt den tida du er nå!
Januar 2010 <3 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2007 ja føler liksom at je kan få mensen når som helst....er vel livmora som gjør seg klar og strekker på seg..kanskje det kan være at hodet fester seg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå