Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hei.. Jeg er innkaldt til foreldresamtale i barnehagen i dag og er så i tvil om hva jeg skal gjøre.. Faren til datteren min har sikkert interesse av å bli med. men for det første er det jeg som bataler for barnehage hver dag, han henter henne kun to dager i mnd i barnehagen for han har henne annenhver helg. Så han har ikke så mye med barnehagen og gjøre, og jeg vet at kommer han får ikke jeg snakket med dem om ting som opptar meg og min datter fordi han er så frempå og jeg ikke kommer til ordet. Vi har vert inkaldt til foreldresamtale en gang tidligere, og da gav jeg han beskjed og vi avtalte og møtes ti min før utenfor barnehagen slik at vi kunne gå sammen. etter og ha ventet i et kvarter og han selvsagt ikke kom måtte jeg gå alene.. Så jeg vil heldst slippe å ha han med.. men vet ikke hva jeg skal gjøre.. Råd??
Anne-B. Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har ikke med faren hennes på samtale, her er det stefar som er med fordi det er vi som til daglig har kontakt med barnehagen. Siden hun begynte i ny avdeling har han hentet henne 1 gang, hun er ikke mye hos ham ellers, så det er vi som har den daglige omsorgen og vet hva som står på om det er noe. Om far til barnet ditt er av typen som bare tar over, så hadde ikke jeg giddet å fortelle ham om det. Nå du har daglig omsorg, så er det jo også du som har mest med barnehagen å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå