Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 jeg spør dumt men... han var våken 2400. ga vann.. sovnet våken 0530 ammet + flaske melk, sov til 08.30.. burde jeg kanskje ikke ha gitt melk her? dette var nattavveningens første natt:)
selfangerkjerringa Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 greiere å svare hvis du gir litt info... hvor gammelt er barnet? Hvor ofte natt-ammer du vanligvis? Sover ungen på eget soverom?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 han er 9 mnd, sover i en egen seng, ved siden av senga vår. nattammer også ellers kun en eller 2 ganger...pleid å gjøre...
selfangerkjerringa Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Da skjønner jeg ikke helt... du ammer vanligvis 1-2 ganger om natta, nå har du gitt flaske en gang... er det avvening? ps: jeg hadde også natt-avvenning med eldstejenta da hun var 9 mnd - løsningen var å flytte senga hennes over på eget rom, og la pappa'n gå inn og gi henne litt vann når hun skreik til og våkna. Det tok 4-5 netter, så sov hun natta gjennom. Fortsetter du å ha ungen på samme rom som deg kan det kreve en del jobbing å slutte med natt-amming - h*n kjenner jo matlukta så lenge du er like ved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå