Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Ny dama til x en, hadde gått inn på mobilen hans, lest private meldt, mellom meg og han.. og lagt det mer eller mindre ut på ett nettsted?, og at hun begynner å blande seg inn i min og min x konflikter?? Ehh... dem er ikke sammens engang! Og hun gikk inn på mobilen til x uten lov, det har han bekreftet!!.. syns det er kjempe dårlig gjort. Og hvordan kan man stole på slike mennesker da?? Jeg og x har blitt skikkelige uvenner, og snart er det så ille at jeg ikke klarer å se trynet på han engang!! Blæhhhh!!!!
Gjest marie-s Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 For det første, er du virkelig helt sikker på at hun gjorde det uten å få lov? Joda greit han sier det, men han kan jo ha vist de til henne om hun f.eks var veldig sjalu og for å ungå konflikt med henne. Så for å ungå konflikt med deg så sier han jo bare at hun gjorde det uten lov. Dette er jo ting han bør ta tak i og ikke du. Har selv opplevd lignende, men jeg gjennomskuet barnefaren veldig fort så her ble det ingen konflik, men jeg ba han om å ta en prat med dama. Har hun lagt ut meldingene på nett anonymt (altså kun du som vet hvem hun er) så ser jeg ikke helt problemet. Det er jo mange som ber om råd slik som på desse sidene og da kommer jo ofte personlige ting frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå