tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg og sambo var ute igår, spiste tapas og drakk ett glass rødvin og en drink... Og etter 2 1/2 ringte mamma oss, og ba oss komme hjem for Oda hadde skreket non stop helt siden vi dro.... Det eneste som funket var å gi henne pupp, så da gjorde jeg jo det. Må ærlig innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet, men hun er jo superblid og alt idag.... regner med hun hadde vært trøtt/sløv hadde hun fått for mye promille via melka? Huff ) Hun blir forresten 6 mnd idag, så jeg har kjøpt ostekake og skal ha ei lita feiring idag (Unnskyldninger til å spise kake, hehe...)
noegodtivente Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 kan ikke skjønne at det kan være så skadelig denne ene lille gangen, det er jo ikke noe som skjer jevnlig. Går sikkert helt fint. Jenta de fikk det hun ønsket seg mest, .........en pupp.....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Tar meg en pils eller ett glass vin her hjemme et par ganger i uken og føler meg ikke som en monstermamma i det hele tatt. Stor forskjell på gravid og amming føler jeg. Hadde nulltoleranse som gravid.
ScaryMama Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet, babyen får i seg minimalt med alkohol. Det som er med babyer og alkohol er at kroppene deres ikke er modne nok til å kvitte seg effektivt med alkoholen slik at det blir værende igjen i kroppen mye lengre enn hos voksne. Dette kan føre til motoriske utviklingsproblemer, men da må de babyene har vært utsatt for alkohol over lengre perioder. Å amme en sjelden gang når man har drukket vil ikke føre til problemer hos babyen.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 Takk for svar ) Det jeg ville høre. Hehe. Vi kosa oss skikkelig ute da, godt å få tid til slikt innimellom:)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 syns heller ikke du skal tenke på det!! tenk da heller på hvor godt det var å komme litt ut!!! he he!!!! vi hadde litt pass i går!! da bestefar trilla tur, det var ikke så lenge. men he he!! litt rart å være i hus uten baby men godt å !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå