Gå til innhold

Tidlig med 3D i uke 24...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor langt oppi nord, og skal til oslo i slutten av Mars for å feire bursdagen min. Tenkte derfor å ta en 3D..Men er bare 24 uker:( Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det skal være best fra 24-32...

Så det må vel gå bra...

Jeg skal selv ta i uke 30... var ikke ledig før..

Skrevet

Jeg snakket med Majorstuaklinikken, de anbefalte uke 24-29, i uke 27,28,29 har bebisen fått bollekinn, spørs litt på hva dui ønsker å se. I uke 24-26 er bebisen helt ferdig og ser veldig menneskelig ut (Skal bare legge litt på seg og strekke seg litt).. Man bør ikke vente for lenge for da bebsien blitt så stor at det er vanskelig å se h*n tydelig/helhetlig på skjermen.. jeg selv skal bestille til uke 24/25.. Lykke til :-)

Skrevet

hehe jeg var på 3d i uke 16 jeg da, men fikk fine bilder! men vil nok anbefale deg å ta 3d fra 24-29 uka, det skal vissst være best da, og ihvertfall hvis du må betale for da ser man babyen så mye bedre!

Skrevet

Vi var å tok 3 d bilder på mandag, er i uke 26 (26+3 var jeg da)

Kan se på bildene her inne hvis du vil ;o)

www.celinejentami.piczo.com

Og trykk der det står Lillebroren min

=)

Skrevet

vi skal på 3d på majorstuaklinikken når jeg er i uke 23..! vi drar mest pga vi ikke fikk sett kjønnet på den ordinære ul!

hun jeg snakka med sa at hvis man er mest interessert i hvordan babyen vil se ut, så bør man dr aetter uke 24 fordi da er ansiktet ferdig.

derfor valgte vi å dra i uke 23, vil ha litt spenning oxo!

selvom hu sa at det ikke var særlig stor forskjell på uke 23 og uke 24.. =)

Skrevet

Jeg var på min første ultralyd da jeg var 22 uker på vei. Der hadde de vanlig og 3D, så jeg fikk se begge deler =) Fikk noen fine bilder,jeg,hvor gutten suger på tommelen blant annet.

Men jeg skal på en ny ultralyd i uke 32, og da er nok babyen større og rundere ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...