Gå til innhold

dere som har barn som fikk tenner sent

Anbefalte innlegg

Skrevet

når fikk barnet ditt tenner (1. -2. tann)?

gjør det vondere når de kommer sent?

gutten min er 10mnd, og ingen tenner ennå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TL var 10 mnd da de to første kom , og har ikke fått flere etter det ...

Men tror ikke hun har hatt noe mer vondt enn andre nei! Kjenner mange som er ti ganger mer plaget enn henne,og de fikk tenner tidligere..

Skrevet

Når kan man begynne å "bekymre" seg mht at tennene ikke dukker opp ?

Skrevet

Jeg tror de sjekker det med røntgen eller noe først når de har blitt 18mnd uten tenner :)

Skrevet

min lille gutt fikk ingen tenner før 11 mnd. Da kom det til gjengjeld nesten 7 på en gang! virket ikke som noe spes verre enn å gå å vente på at de skulle komme ut - han klødde jo veldig i gummene i månedsvis før tennene kom!. Han er 13 mnd nå, og det ser ut som tann nr 8 er på vei først nå.

Skrevet

Des lenger tennene får ligge beskyttet nedi gommen, des sterkere blir de! :-)

Skrevet

Jenta vår fikk sin første tann da hun var litt over 14 mnd. Virka ikke som det var plagsomt. Plutselig en dag så var det en liten tann der, og vi hadde ikke merka at den var på vei engang.

Skrevet

Snupi fikk de to første nede rett før 10mnd. De to oppe kom ved 14mnd. Da var hun ganske plaget en uke, tenner, forkjølelse og feber. Snart kommer to til oppe.

Skrevet

Lille snuppa vår fikk de to nede ved 13 mnd alder. Litt nattevåk og mye sutring, helt vanlig tenker jeg! er nå 14 mnd, ikke fått flere tenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...