liten_passasjer Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har kjent liv siste uka, og prinsen i magen er mest aktiv når jeg er på jobb. Litt synd, egentlig, for da kan jeg ikke bare sitte og kjenne etter - må jo jobbe litt.Og det kjennes mest ut som kiling, syns jeg. Men i går kveld kjente både jeg og samboer to tydelige spark - det var stas altså. Gleder meg til flere og tydeligere spark! Når kjenner dere mest liv i magen?
Enitsirk79 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Kjenner mest liv om kvelden når jeg skal sove og tidlig iom morran.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kjenner mest liv på kvelden og når jeg legger meg. Det går litt opp og ned også for innimellom kan jeg kjenne at hun er aktiv hele dagen også.. som i dag for eksempel=) Jeg lå på sengen her en kveld og da kunne jeg og samboeren se at magen " hoppet " når hun sparket.. det var kjempe moro=) samboeren ble kjempe stolt første gang han kjente henne.. moro å se.
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Også her er det mest på kvelden og når jeg legger meg. Det kan jo komme av at da slapper jeg av, ligger og kjenner etter, og er mer obs på de små sparkene da. Jeg kjenner litt jevnt utover hele dagen egentlig.
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 min har en skikkelig rutine allerede hun; "våkner" rundt 12 blir ordentlig liv rundt 16-17 (når jeg spiser) og igjen på kvelden når jeg har lagt meg. Var en hel uke hun var heelt fast etter den rutinen, og så dabbet det litt av og sånn.. Nå har hun vært ganske så rolig noen dager, men i går hadde jeg lagt meg nedpå en stund (har influensa) og da sparket hun til et par-tre ganger så kraftig at tegneserien som lå oppå dyna som lå over magen rørte på seg! Jøjje meg, tenkte jeg da... hehe
*RutIetutt* Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Faktisk mest aktiv på morgenen/formiddagene - når jeg sitter på bussen på vei til jobb for eks, på jobb og når jeg sitter i ro. Hadde forventet mest liv om kveldene og nettene sånn som med Tobias - men, lillesnuppa har visst et litt annet søvnmønster virker det som;o)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 ho lille her inne bevege seg en del gjennom hele dagen. en del på kvelden også...kanskje natta??kæm veit,søv så godt da i så merke ingenting :-) var litt artig idag tili,i våkna lå i senga,sa til datteren min på 7 at no måtte ho stå opp :-) å da kjente i spark..sikkert ho lille som ville si god morgen... bruke å snakke te ho om morgenen og stryke meg forsiktig over magen vis ho sparke/bevege seg når i våkne..hehe..mye rart for meg ja :-)hehe
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Her er det livat heile dagen, men chiquitin er nok mest aktiv om natta. Har merka mykje liv dei siste nettene (får ikkje sove, er så forkjøla)
laffe*høygravid* Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kjenner det etter hvert måltid, og spesielt tar han i dersom jeg har spist eller drukket noe med sukker... ) Og han er veldig aktiv på kvelden!! Syns jeg kan kjenne han jevnlig gjennom hele dagen, men han er helt klart mye mer aktiv på ettermiddagen! Og det har gått fra litt kiling til skikkelige spark! Morro
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Har ikke kjent noe ordentlig mønster ennå, men om kvelden er han i hvert fall aktiv! Jeg føler at jeg nesten ikke kan ligge med magen inntil mannen min, for han sparker så hardt at da får ingen av oss sove! Ellers finner han på mange krumspring i løpet av dagen også. Han hikker når jeg drikker cola... !
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Her sparker han stort sett hele dagen, men han har sin aller mest aktive periode på kvelden ved 22.00/23.00 tiden Driver å tuller med sambo om at vi kommer til å få en "hyperaktiv" sønn, he he he
MomInUSA Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Mest paa dagen naar jeg er paa jobb - som hos deg - spesielt meg en gang jeg kommer paa jobb (samme som forrige svangerskap), ellers hver gang jeg spiser og om jeg sitter i ro hjemme paa kvelden. Ikke saa mye etter jeg legger meg enda, og jeg kjenner aldri noe paa natten.. Den lille kan sparke akkurat saa mye og naar h*n vil, det er saa goey. I dag morges drev h*n og sparket meg i blaera og nedover - ekkelt men morsomt. kos dere bed bebisene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå