Luddi Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 har jeg så utrolig vondt i dag..Har nesten ikke sovet i natt for jeg følte jeg hadde fortoppelse og det smertene gikk bak i ryggen. Er det noe jeg bør kontakte legen for? Eller skal jeg se det an? Kan det være urinveisinfekjon? Kan man da ta urinprøve uten å bruke morgenurin for å avkrefte det? Er skikkelig vondt helt nederst i ryggen???
VinterSol+2 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 kan høres ut som isjas, for min del. sover du på ryggen? Prøv å se om du kan sove og hvile mest mulig på siden eller magen om du orker, og se om det slipper litt. Isjas er muskulært, men ikke mindre vondt for det! UVI merker man som regel ikke, men ja, du kan kjenne det i nyrene, dersom infeksjonen klatrer oppover, og da er det på høy tid med en antibiotikakur. MEN så kan det være luftsmerter også. Du kan bruke urin fra når som helst på døgnet for å undersøke om du har UVI, bare tiss på en kopp eller noe du, og ta en kjapp tur ned til legen. de sjekker i løpet av ti minutter eller mindre. Andre tegn på UVI er i tilfelle at du føler du må tisse hele tiden, UTEN at det kommer noe, og at urinen din er tåkete. Men jeg syns som sagt det høres ut som et isjasproblem.. varmt bad kan hjelpe, så får du myket opp musklene bak der! god bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå