Susanne-75 3 gutter! Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Hvordan fant dere ut at det var det, og hvordan symptomer hadde babyen? Blir supertakknemlig for svar!!!
MM med spire Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 jeg er ikke helt sikker ennå... Gutten min er 10 uker, han får kun mme, og hvis jeg gir annet enn nan ha1 så får han kraftig diare`. legen vil vente til han er 6 mnd med å ta allergiprøve. Håper ikke det er allergi!!!
gutt060606&jente010110 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 han fikk en gang ei flaske nan, og da fikk han diare som varte ei uke, masse utslett som blussa skikkelig opp noen timer etter maten, i fjeset, skuldre og nedover brystkassen. eg satt å så på han hele tiden, og kunne se at det bare ble verre og verre. var fælt å se på. utslettet varte over ei uke tror eg det var... vært mye hos legen, og tok blodprøve, men slo ikke ut. legen sa det var pga han var litt for liten til at det kunne slå ut, pluss at han fikk mm. når han er over året, så skal me prøve forsiktig med litt melkeprodukter igjen, og får han samme symptomene da, så skulle det bli tatt blodprøve igjen
Bea-79 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Har to barn med melke allergi.. Eldste hadde kun diare.. Minste fikk diare og puste stopp.. Ingen av jentene har tatt blodprøve, de har blitt behandlet for symtomer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå