bobby - nr 2 i juli Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Min gutt er 11 uker, og har stort sett sovet fra 23 til sånn 6/7-tida siden han var 1 mnd. Men de siste nettene har han plutselig begynt å bli skikkelig urolig i 4-tida. Han våkner ikke ordentlig, men styrer og grynter noe volsomt, og vekker selvfølgelig meg. Han blir rolig av å få smokken, problemet er at han ikke klarer å holde den inne selv. Gir jeg han mat så sovner han ganske fort igjen etterpå. Spørsmålet er da, bør jeg gi han mat eller bør jeg prøve å roe han uten å gi mat, sånn at han vender seg til å ikke få mat på natten. Eller er han for liten til å bli vendt til noe som helst? Jeg er jo våken uansett, så det er ikke noe problem å gi han mat sånn sett. Må jo ligge våken for å holde på plass smokken...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg hadde nok gitt han mat... han blir jo eldre og da trenger de mere. og hvis han ikke får det han trenger på dagen så tar de det igjen på natta;) Min pleide å spise 1-2 ganger på natta, nå 3-4! Veldig slitsomt men så lenge han ikke får nok fast føde på dagen må jeg jo trå til på natta;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå