Gå til innhold

besok av svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte har dere med svigerforeldre i utlandet besok av dem? og forventer de at dere skal betale for reisen samt alt som koster penger mens de er i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte at foreldre, fra ikke-vestlige land, som skal besøke sønnen sin forventer det..... Mine svingers bor i Norge, men har venner i samme situasjon som dere...

Skrevet

Mine svigerforeldre bor i et visumpliktig-land, sånn at de må søke om visum. De hadde ikke hatt råd til å betale hele oppholdet og flybilletter. Så det er egentlig ikke så aktuelt å invitere dem, og de har ikke sagt noe om at de vil komme heller. Men de var veldig glade da vi besøkte dem i høst, så jeg tror det er sånn det blir, at vi drar dit.

Mannen min har forresten ikke noe familie i Norge.

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg at noen av søsknene til kjæresten min kunne kommet hit en eller annen gang(han har ikke foreldre da..), og har vel tenkt at i så fall måtte vel vi betalt for det. Men det er jo ikke sikkert det blir noe av, og i så fall blir det vel mange år til....Men hadde vært hyggelig å fått besøk av de...:)

Skrevet

Vi får nok aldri besøk av svigermor her siden hun er syk. Men om broren hans vil komme hit så tviler jeg ikke på at mannen min kommer til å betale for det, selv om de kommer fra en velstående familie og broren kan betale for seg selv.

Det er vel kanskje sånn kultueren er?

Skrevet

Når vi har hatt besøk av svigers så har vi betalt absolutt alt. Dvs. billetter, opphold og til og med ting de har kjøpt seg og gaver de kjøper til andre. Jeg synes det er helt greit for selv om det koste litt for oss så når vi oss fort opp igjen. For dem er det utenkelig å betale så mye som ting koster her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...