babylove :) Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 i morra blir dattra mi 5 år,i dag e d 5 år sia æ blei innlagt på sykehuset md rier.di prøvde å stoppe fødselen pga at d va for tidlig.men på kvelden 9 mars kom prinsessa vårres
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 ååå å hilse henne og si grattis med dagen fra meg mamma hadde termin med meg i dag da, egentlig (dog for 20 år siden...) men jeg valgte å komme 5 dgr for sent jeg
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Oi.. Så kult!!! Men, hvor mange uker var du når du fødte da? Siden de prøvde og stoppe?
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Gratulere med dagen til deres lille prinsesse:-) Fikk en gutt i 2002 i uke 35. Er gravid nå og målet mitt er iallefall å gå 35 uker. Har du fått flere barn før tiden? Go bursdagsklæm
babylove :) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2007 æ fikk ei jente (ho som blir 5 år i dag ) i uke 35 i 2002.så fikk æ en gutt i uke 34 i 2003 sykehuset trur at nr tre blir å komme i uke 30,men d ska vi bli flere om.hi hi hi. æ ska prøve å knipe igjen t uke 35 i allefall.du har å en som ska bli eller e blitt 5 år gratulere tbake tenk neste år begynner di på skolen...æ synes jo at d ikke e lenge sia æ holdt d lille nurket i arman mine på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå