jj34 Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg er gravid i uke 26 på grunn av komplikasjoner har jeg måtte ha mange UL undersøkelser to i uke 8, en i uke 11, 12, 15, fra uke 18 til 22 var jeg en gang i uken. Nå er alt ok for en stund og skal ikke tilbake før i uke 28. Jeg er bekymret for om alle disse undersøkelsene skal ha påvirket mitt litte gull. Er det noen som har hatt kompliserte svangerskap med mange undersøkelser, eller har valgt å ha mange undersøkelser/ bruke hjertelyd maskin som kan berolige meg
Hemmeline Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Jeg hadde også veldig mange ul i svangerskapet, men det ser ikke ut som om det har påvirket gullet mitt ihvertfall. Jeg var ca hver 3 uke på ul. Tror ikke du skal bekymre deg for at det kommer til å påvirke babyen din. Lykke til videre
ScaryMama Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Pga. lite liv så var jeg til flere ul og måtte bruke sånt belte som registrerer hjerte osv. Det har ikke hatt noen innvirkning på Nikolai, og han er absolutt ikke en rolig baby som sykehuset hadde mistanke om heller!
Diadora Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har gått gravid med tvillinger 2 ganger. Og har vært på utroligt mange ultralyder og undersøkelser begge gangene.Sitter nå med 4 hærlige og velskapte barn.
echnew Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har diabetes og fikk UL annenhver uke frem til uke 30 og hver uke etter det. Det er standard prosedyre for mødre med diabetes på Ahus hvert fall, så de har mye erfaring med det. Og min baby er frisk og fin, ingen komplikasjoner her i gården! Kjenner noen andre i samme situasjon som også har fått sunne og friske barn.
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Hadde mange UL pga svangerskapsforgiftning (som startet allerede i uke 12). gikk helt fint, og virker ikke som det har påvirket lillegutt noe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå