petra :) Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Noen andre her som er gravid og skal gifte seg mens dere er gravid? Jeg skal gifte meg 2 måneder før termin...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 Det ska ikke jeg, men det går helt sikkert kjempefint. Ville hatt en liten bryllupsseremoni jeg da, så det ikke blir for mye stress til denne som ligger i magen.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Vi gifter oss 16 juni og har termin mellom 27 aug og 8 sep. Gleder oss kjempe masse. Gifter oss i Hamardomen og skal ha en helt vanlig fest etterpå med ca 60 gjester. Ønsker dere lykke til og kos dere ;o)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 jeg gifter meg 26.mai og har termin mellom 20 og 27 august. Gleder meg kjempe mye=) Lykke til=)
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Vi gifter oss 13. og 14. april og så har vi termin i august:) Hvor skal dere på bryllupsreise da? Vi skal til Tallin. Jeg vil ikke reise langt når jeg går over i 3.tri rundt da...
Tussi og gullgutten Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 jeg har akuratt giftet meg.. 6,5 mnd på vei. det gikk superfint:)
Alba44 Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Vi skal gifte oss når jeg er ca 6 mnd på vei ) Gleder oss veldig!!
petra :) Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2007 Kjekt å hørre at det mange andre i samme tilfellet! Jeg skal da gifte meg 16.juni og har termin 6. august! Vi skal ikke på noen bryllupsreise siden det blir så nærme termin, men tar det sannsynligvis neste år! Greit å fordele det litt, slik at man har noe å glede seg til! I går fant jeg kjolen min! Utrolig fornøyd! Sydama sa at den den kommer til å bli like fin i med stor mage i! Så nå gleder jeg meg!
reven37 Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Vi skulle gifte oss 25 aug, men vi har utsatt det pga graviditeten. Jeg ville vært 7 mnd på vei og vi valgte derfor å flytte bryllupet til neste sommer. Jeg har IKKE lyst å være gravid når jeg gifter meg av flere grunner, men den viktigste er nok at jeg i de to forrige svangerskapene mine var mye syk. Med første mann måtte jeg ligge de siste 12 ukene pga komplikasjoner. Har lyst å nyte graviditeten mest mulig denne gangen (håper jeg holder meg frisk og rask) og ikke "stresse" med et bryllup og være nervøs for hvordan formen vil være. Når babyen så har kommet kan Jeg gå i gang med bryllupsplanleggingen for fullt :-D Jeg gleder meg MASSE til begge deler,- men for oss ble det rett å ta en ting av gangen. Lykke til med bryllupet til dere som skal gifte dere i år !!!!!!!
vimssa Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Jeg skal gifte meg 7/7 og har termin 9/9, så blir nok litt mage til da ja. Har fått designet kjole av Designerspirene som går på tv3 mandager! Ble utrolig stilig!
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 10. mars 2007 #11 Skrevet 10. mars 2007 Gifter meg om to uker og er da ca. 7 uker på vei. Vi har ikke fortalt det til noen da..Og blir ikke synlig..Vurderer å anskaffe alkoholfri vin så jeg ikke blir avslørt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå