Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg går ute nesten daglig, uansett vær. Turene mine varer fra en time til to og en halv. Hva med dere?
aprilspøk Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg prøver også å ta en tur hver dag, eller iallefall annenhver dag. Men siste uka har det vært influensa gående, så det har blitt dårlig med uteluft! Som regel er jeg ute en times tid, noen ganger kortere.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 En time til to og en halv? Oi det er lenge. Flink!! Jeg går en time max, og da synes jeg jeg er super flink! Men er så lite tur muligheter her da. Ingen gangstier, bare i byggefeltet eller en sønnelig skogsvei! Men må jo gå så utrolig langt for at det skal bli en time! Nå går jo jeg ganske fort og da..
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg går som regel ikke lenger enn en times tid.. Noen ganger mindre, men noen ganger litt lengre..)
Aga:-) Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Vi er også på lang tur hver dag, nesten uansett vær. Er det kaldere enn -10 eller storm er vi hjemme, men er selvfølgelig ute selv om det regner:)
mammaentiltrulte Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 er på tur hver dag, ofte to ganger om dagen, tulla må trilles i søvn på dagtid og så liker jeg å tusle tur med henne går alt fra 30 min til 2 timer. men prøver å få gått i hvertfall en time. er så deilig, og så gjør jeg ærend i samme slengen bor nærheten av post å butikk, bare en kort rusletur
curly sue Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 går min to turer hver dag... må det for at lille gutt skal sovne... men de blir ikke på mer enn 20- 30 min... Sliter fortsatt med bekkenet, så da skal jeg jo ikke gå for lenge av gangen heller...
Beibi82 Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Prøver å trille hver dag ca 30-60min. Nå er veiene bare her *jippi* og sola skinner...deilig )
mai mammaen til to Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 jeg går rundt en time/halvannen... av og til lenger av og til kortere..spør på formen og været... går ofte felre turer siden hun ikke sovner så godt på dagen inne..så da går vi tur for å få henne til å sovne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå